ІНСПИРАТИВНА ІСТОРІЯ: ВСЕ ВИГОТОВЛЕНО 3 ДИНАРИ 300 ДІНАРІВ ВІД

Ісламські новини, Танджунг Енім - - Від Абдуррахмана бен Язида бен Джабіра сказала, що жінка Маула Абу-Умама сказала мені: «Абу Умама - це людина, яка любить давати милостиню і любить щось збирати, а потім віддавати. Він ніколи не відмовляв тому, хто щось просив у нього, хоча він міг дати лише сеанс цибулі, побачення або ковток їжі.

Одного разу до нього прийшов жебрак, навіть не маючи його всього, крім 3 динарів. Ця людина теж питала, тому Абу-Умама провів семінар. Тоді ще одна людина прийшла запитати. Абу Умама дав йому 1 динар. Прийшла ще одна людина, Абу-Умама також дав йому один динар.

Звичайно я злий. Тоді я сказав: "Абу-Умама, ти не залишив нас жодного!"

Тоді Абу-Умама лежав подрімати. Коли молитва Асра пролунала, я розбудив його. Потім поїхав до мечеті. Після цього я поспілкувався з ним, тоді я залишив його готувати вечерю і піднести його сідло.

Коли я зайшов до кімнати, щоб покласти ліжко, раптом знайшов золоту монету і після нарахував 300 динарів.

Я сказала в серці: "Ні в якому разі він не міг би робити те, що робив, крім твердої віри в те, що буде його наступником".

Після Іша він увійшов до будинку. І коли він побачив доступну їжу та сідло, він посміхнувся і сказав: "Це добро, дане з Його боку".

Я був у його присутності, поки він не пообідав. У той час я сказав: "Нехай Аллах завжди любить тебе за ті пожертви, які ти дав. Насправді ти відклав заощадження, але чому ти мені не сказав, щоб я міг взяти це".

Абу Умама запитав: "Який депозит? Я нічого не врятував! "

Тоді я підняв його ліжко, коли Абу Умама побачив динар, він був щасливий і дуже здивований.

Одразу я перерізав мотузку, мотузку, яка вказує на те, що я магієць чи християнин, і перейшла на іслам ".

Ібн Джарір сказав: "Я бачив, що жінка (колишня раб) стала вчителькою жінок в мечеті Хімша, яка навчала Коран, Сунну і науку про фарайд.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "ІНСПИРАТИВНА ІСТОРІЯ: ВСЕ ВИГОТОВЛЕНО 3 ДИНАРИ 300 ДІНАРІВ ВІД"

Posting Komentar