Лекція Нумана Алі Хана перетворила цю акторку Боллівуду на перетворення

Ісламські новини, Танджунг Енім
Пункт його раннього життя стався після смерті Яш Чопра - відомого режисера Боллівуду. Можна сказати, що він зазнав сильної депресії після того, як його близький друг покинув його.

“Я дуже близький з Яшем Чопраю. Його смерть буквально потрясла моє життя. Я був у такій депресії ", - згадує він.

Мурсілін Перзада - актриса Боллівуду, яка тоді звикла жити розкішно. Однак, як сказав Перзада після смерті Яша Чопра, він почав думати про життя і вищу силу, яка контролює все.

"Коли я був в депресії, я не знаю, чи раптом і випадково побачив лекцію Нумана Алі Хана та Ясміна Могахеда".

Почувши лекцію, Перзада був здивований. Здавалося, він почув прямі поради від Бога. І це переломний момент його життя.

“Я почав молитися двічі на день. Щоразу, коли я молюся, я прошу Бога, щоб він скерував мене, щоб показати мені правильний шлях », - сказав він.

Тієї ночі він вирішує подальший напрямок свого життя. Він почав вивчати іслам під керівництвом Фараха Найка, дружини Закіра Найка. Після цього Перзада прийняв іслам. Він також став активістом Ісламського фонду Закіра Найка.

Тепер його вигляд змінився після того, як став мусульманином. Перзада одягла шарф на голову. Помічник режисера фільму "Ек Тай Тайгер" веде простий спосіб життя. Він подарував всю свою колекцію одягу та аксесуарів дитячому будинку

“До того, як я носив хіджаб. Я повинен знати, чому я повинен це носити. Це означає, що я хочу те, що я ношу, завдяки Аллаху і правді ".

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Лекція Нумана Алі Хана перетворила цю акторку Боллівуду на перетворення"

Posting Komentar