Корейська атака хвилями: як пошкодити мозок і мораль

Ісламські новини, Танджунг Енім
Обговорюється «війна» між петицією, пов’язаною з рекламою сайту інтернет-магазину. Цьому явищу передувала поява петиції з вимогою до Індонезійської комісії з мовлення (КПІ) заборонити трансляцію цієї реклами на індонезійських телеканалах. Ім'я Maimon Herawati стало публічною темою після запуску петиції на веб-сайті Change.org.

У своїй петиції викладач журналістики в Університеті Паджаджарана поскаржився на рекламну трансляцію на індонезійських телеканалах. Причина полягає в тому, що в рекламі, про яку йдеться, видно, що група корейських художників Blackpink носить сексуальний одяг. Вони відображають рухи та міміку, які вважаються провокаційними та спокусливими. Крім того, реклама відображається під час перегляду дітьми.

“Один дитячий фільм навіть показує цю рекламу кожні кілька хвилин, як фільм Тайо на RTV, п’ятниця (7/12). Яке послання ви намагаєтесь передати білим душам? Що підняття їхнього одягу високо спокусливим поглядом принесе їх усьому світу? Що об'єктивація жіночих органів є законною? " писав Маймон у своєму клопотанні. На момент написання цієї статті петиція "ЗУПИНИТЬ РЕКЛАМУ BLACKPINK SHOPEE !!" підписали понад 120 тис. осіб.

КПІ також відповіла на цей протест, надіславши попереджувальні листи 11 телевізійним станціям, які транслювали рекламу Shopee Blackpink та подію "Шопі-дорога до розпродажу до дня народження 12.12". Вважається, що ці рекламні трансляції та програмні програми нехтували положеннями, що стосуються дотримання норм порядності, передбаченими Кодексом поведінки та стандартів мовної трансляції КПІ 2012 року (KPI).

Реакція громади розділена на дві частини. Багато хто проти цієї заборони, але є й такі, хто проти. Пізніше з'явилися інші клопотання про відхилення цього бойкоту. Петиція "Відмовитись у видаленні оголошень Blackpink", зроблена, наприклад, Уці Фаузією, наразі зібрала більше 80 тисяч підписів. Петицію “Відмова від бойкоту оголошень Shopee Blackpink”, створену “Kpopers”, підписали 3400 осіб.

Фактично з’явилася петиція під назвою «USIR MAIMON HERAWATI FROM INDONESIA», яка, як стверджувалося, зменшила кількість токсичної людини в Індонезії. Були також петиції "Вигнання KPI з Індонезії за видалення реклами Shopee" та петиції "ПРО ІНТЕРЛЕКЦІЮ РЕКЛАМИ BLACKPINK".

Цю хвилю гніву висловили не лише ті, хто виступив проти неї через зустрічні петиції. Меймон зізнався, що отримував терор та знущання з боку шанувальників Blackpink. "Вгадай що…. Як тільки вийшла петиція про рекламу Blackpink, номер мобільного телефону, який я розмістив, був заповнений людьми з мінімальним адабом, мінімальним одягом для своїх кумирів ". написав Маймон у своєму акаунті у Facebook.

Маймон також зізнався, що його обліковий запис у Facebook призупинено, сотні телефонних номерів як внутрішніх, так і міжнародних телефонували. Меми, що містять його, циркулювали. Також з’явився фейковий акаунт в Instagram на його ім’я. Він зізнався, що не може нормально користуватися мобільним телефоном.

Мало того, за цей інцидент Маймону було висловлено багато образ і образ. Слова "дурний", "дурний", "немає мозку", "смітник", "самоправедний", "радикальний", навіть дзвінки тварин були прикріплені до Маймона, і все це з'явилося в соціальних мережах. Більшість подібних слів виконують K-Popers, хоча серед K-Popers є і люди, які викладають подібні слова.

Сліпий фанатизм

Цей феномен повинен викликати занепокоєння у кожного, хто його бачить. Сумно бачити мораль дітей нації у вільному падінні, щоб захищати свого кумира. Ще сумніше, здається, є багато підлітків-мусульман, які приєднуються до богохульства з різкими словами. Для них їх кумир - це все. Вони не сприймають це, якщо їх кумира критикують, особливо коли їх бойкотують, як у цьому випадку.

Дивно! Багато мусульманських K-Popers, здається, втрачають розум. Вони вже не можуть збалансовано бачити проблему. Вони більше не можуть зосереджуватися на суті через їхній сліпий фанатизм по відношенню до корейських художників, яких вони обожнюють. Насправді, я виявив, що багато хто вважає сексуальний одяг та чуттєві танці корейських художників прийнятими в Індонезії.

Науково можна пояснити феномен залежності від K-Pop, який веде до сліпого фанатизму. Якщо прослідкувати, корейська індустрія розваг націлює підлітків на молодих людей у ​​всьому світі як на своїх цільових споживачів.

У цій фазі розвивається частина мозку, яка називається префронтальна кора (ПФК). Ця частина дуже важлива, оскільки ця частина належить лише людям, а не тваринам. Щоб люди мали більше етики порівняно з тваринами. PFC уподібнюється командиру іншої частини мозку. PFC служить місцем для концентрації, розуміння та розрізнення правильного від неправильного, самоконтролю, критичного мислення та планування на майбутнєп.

Як мусульманин, який зобов'язаний правилами навколо геніталій, а також громадянин Індонезії, який дотримується норм порядності, зазвичай люди, які дивляться шоу, де представлені артисти зі стилями одягу та стилем життя, що суперечать цим принципам, відкинуть це. Це пов’язано з тим, що в мозку людини існує так звана лімбічна система або система самофільтрації. Прості люди називають це «совістю». Однак, якщо трансляцію продовжуватимуть дивитись, це призведе до того, що лімбічна система стане менш активною.

Також збільшується вироблення хімічної речовини дофаміну в мозку. Це створить відчуття задоволення та задоволення під час перегляду цих шоу, і з’явиться бажання повторювати їх знову і знову. Окрім того, що створює задоволення, дофамін також функціонує як нейромедіатор. Якщо утворюється занадто багато дофаміну, це заважатиме стимулюючим ефектам мозку. Фактично, під час тесту нейромедіатора мозок людей з пошкодженнями ПФК містив вищий рівень дофаміну, ніж у звичайних людей.

Так сталося з наркоманом K-Pop. Навіть якщо це дуже погано, вони вже не можуть об’єктивно розрізнити, хто з них правий, а що неправильний, що призводить до сліпого фанатизму.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Корейська атака хвилями: як пошкодити мозок і мораль"

Posting Komentar