4 Основні правила розуміння подій кінця часу
Ісламські новини, Танджунг Енім - Деякі кажуть, що апокаліпсис близько. Більше того, є так багато маленьких ознак Судного дня, які присутні серед нас. Як мусульманин, віра в прикмети останнього дня є частиною віри в нього. З такою великою кількістю ознак останнього дня, що з’явилися, деякі люди роблять висновок, що ми вже в кінці часів.
Відповідаючи на кінець часу, є ті, хто заперечує це, а деякі надто необдумано узгоджують його з хадисом. Насправді, щоб правильно зрозуміти кінцеві часи, повинні бути правила, які потрібно розуміти, щоб ми не помилились у неправильному розумінні. Серед правил розуміння подій останнього часу є такі:
Забезпечення достовірності хадисів кінця часів
Не можна заперечувати, що з багатьох хадисів, що говорять про кінець часів, є також багато традицій, що є дхойфськими і навіть фальшивими. Тому ми повинні бути обережними, щоб не покладатися на хибну віру проти небаченого у помилкових хадисах.
Є правило, яке ми повинні розуміти, а саме:
لولا الإسناد لقال من شاء ما شاء
Це означає: "Якби не санад, тоді кожен сказав би те, що йому подобається".
Існування санади здатне зберегти оригінальність цієї релігії, завдяки чому в кожному існуючому хадисі можна уточнити ступінь достовірності. Обидва хадиси, що стосуються фікху, і хадиси про кінець часів. Нехай Аллах благословить вчених, які зробили свій внесок у цій галузі.
Ібн Кудама сказав: "Що стосується неправдивих або слабких хадисів, їх не слід передавати і (не слід) вірити в те, що в них є, а його існування взагалі не розглядається". (Дзаммут Та'віл, с. 47)
Як мінімум, хадиси останнього часу, які ми вважаємо і вважаємо, повинні відповідати ступеню хасана. Отже, мінімальний стандарт прийняття хадисів.
То що, якби хадиси кінця часів передавали не Расулулла Шаллаху Алайхі Васалам, а друзі? Якщо хадіс є санадичним і не суперечить великим правилам релігії, то є дві умови.
По-перше, хадис передав друг, який ніколи не слухав історії ахлу книги. Отже, закон марфу »(можна віднести до Пророка). Оскільки новини про кінець часів не є сферою іджтіхаду, тому, якщо друг повідомляє новини про кінець часів, можна встановити, що вони були отримані від пророка Мухаммеда, і неможливо, щоб друг склав цю справу.
Друга умова: якщо хадис передає друг, який чув про ахлу книги, то цей хадіс не карається марфу '. Тому що це могло бути, те, що сказав друг, було результатом його взаємодії з розповідями книжкових експертів.
Що стосується історій із Ізраїлятом, вони не повинні використовуватися як основа для розуміння подій кінця часів. Це тому, що його оригінальність не може бути виправдана. Ібн Катір сказав: "Ізраїліатські історії, які розповідають вік мусульман, як тих, хто минув, так і решти світу, не мають під собою жодних підстав. Тому що ніхто не знає віку минулого світу, крім Аллаха ".
Покладайтесь на розуміння хадисів кінця часів на розуміння салафа
Серед наукових скарбів салафу є знання, пов'язані з хадисами кінця часів. Вони оповідали багато хадисів кінця часів, вникали в їх значення і розуміли їх з правильним розумінням.
Повернення розуміння хадисів останнього часу до розуміння салафу - це те саме, що повернення релігійних питань до муджтахідів. Аллах субханаху ва таала наказує це у своєму Слові:
Це означає: "І коли до них приходять новини про безпеку чи страх, вони їх потім транслюють. І якщо вони подадуть її Апостолу та Улілу Амрі серед них, напевно ті, хто хоче знати правду (зможуть), знатимуть її від них (Расула та Уліла Амрі). Якби не благодать і милість Аллаха до вас, ви, безсумнівно, підете за сатаною, за винятком незначної частини (серед вас). (Сурат Ан-Ніса: 83)
Чому це повинно відповідати розумінню салафу? Тому що ті, хто відразу взяв знання та віру від Расулулли Шаллаху Алайхі Васалам, стали свідками одкровення і зрозуміли контекст. Плюс чистота їхнього релігійного розуміння від впливу інших розумінь, які шкодять чистоті самого ісламського розуміння.
Ібн Таймійя - рахімахулла - сказав: “Мусульманин повинен розуміти, чого хочуть Аллах і Його Посланець, розуміючи лафадз-лафадз Аль-Корану та Сунни. А саме, знаючи мову Корану та розуміючи, що говорять друзі, люди, які добре їх дотримуються, та всі мусульманські вчені в розумінні значень, що містяться в ньому. Оскільки Расулулла Сау передав їм Аль-Коран і Сунну, він також розповів, чого бажає його лафадз-лафадз ". (Маджму Фатава 17/353)
В основному, кожні тексти syar'i, як вірші, так і хадиси, повинні тлумачитися відповідно до їх початкового значення. Не дозволяється нав'язувати наш Сярі іншим значенням, якщо немає аргументу, що підкріплює (Каріна). Карина може бути у формі інших аргументів або текстового контексту, що робить нас нездатними інтерпретувати його з початковим значенням.
Наприклад, якщо хтось каже: «Лев очолює армію». Закон походження лева повинен визначатися як початкове значення, а саме дика тварина, яка живе в лісі. Але контекст наведеного вище речення змушує нас думати, що це не могло бути так. Тільки тоді ми звертаємося до іншого значення, а саме до сміливої людини, яка очолює армію. Цей перехід значення обумовлений контекстом, який цього вимагає.
Вищевказане правило також застосовується до хадисів кінця часів. Продовжуйте тлумачити його відповідно до його первісного значення, поки немає каріни, щоб відвернути його від початкового значення.
Серед прикладів таквілу, які помиляються проти хадисів кінця часів, є таквіл про Даджал. У багатьох хадисах встановлено, що Даджал - істота Аллаха, яка з'явилася в Кінці Часів, має певні фізичні характеристики, такі як сліпі очі і написані на лобі арабські літери (ك - ف - ر). Однак є деякі люди, які намагаються підпорядкувати Даджал, замість того, щоб розглядати Даджал як особливу істоту з особливими характеристиками та здібностями, вони натомість нав'язують Даджал безпідставним таквілом, як це робили Джахмія та Муктазіла.
У сучасну епоху є ті, хто нав'язує Даджал іншим значенням. Є ті, хто вважає, що Даджал сьогодні є західною цивілізацією, вони кажуть, що значення односторонньої сліпоти в хадисі Даджала полягає в тому, що західна цивілізація не збалансована між матеріальним та моральним розвитком, інші кажуть, що Даджал - загальна назва кожної корупції та дисбалансу. інші, які не мають підстави з одкровень або салафу.
0 回应 "4 Основні правила розуміння подій кінця часу"
Posting Komentar