основний дух та освіта, щоб підготувати покоління до кінця часів

Ісламські новини, Танджунг Енім
Багато хто сказав, прямо зараз, ми всі в останні дні. Фаза, близька до тієї, коли розраховуються всі вчинки, а потім разом з нею ми отримуємо благодать Аллаха на Його Небі або покарання Аллаха в Його Пеклі.

Що нам робити у такі часи? Чи для нас все-таки важливо підготувати наступне покоління? Чи не пізно і немає часу?

Звичайно, це важливо, і час ще є. Крім того, тому що це обов'язок і мандат життя, ще й тому, що ми не знаємо, коли настане кінець. Отже, підготовка покоління не обмежується жодним періодом, навіть незважаючи на те, що це кінець часу. Давайте розглянемо хадис, переданий Анасом Радхіаллоху Анху з Расулуллаха ﷺ

"Якщо День Воскресіння ось-ось станеться, тоді як в руках одного з вас є насіння фініків, тож, якщо він зможе їх посадити до кінця світу, то нехай посадить їх". (історичний хадис. Імам Ахмад 3/183, 184, 191, імам Ат-Таялісі номер 2068, імам Бухарі в книзі "Аль-Адаб Аль-Муфрад" номер 479 та Ібнул Арабі у своїй книзі "Аль-Муджам" 1/21 з хадісу Гіс'яма бін Язид від Анаса Радхіяллаху 'Анху). М. Нацир написав спеціальну книгу, пов'язану з цим хадисом, під назвою "Висівати насіння за будь-яких обставин")

У контексті, який ми обговорюємо, насіння або насіння в хадисах - це молоде покоління. Наші студенти та онуки - це насіння, до якого потрібно бути готовим, щоб мати змогу «боротися» в останні дні, чиї виклики та проблеми можуть бути набагато важчі, ніж проблеми нашого життя сьогодні.

З цієї причини Алі ібн Абі Таліб Радхіяллаху анху сказав; "Навчіть своїх дітей добре, тому що вони будуть жити в епоху, відмінну від вашої".

Немає кращого способу підготувати найкраще покоління за останні дні, ніж освіта.

Мохаммад Націр у своїй книзі «душа населення селекта» (том 1, сторінка 79) стверджує, що: «Поступ чи відступ одного з людей здебільшого залежить від уроків та освіти, що панують у їхніх колах. Немає відсталої нації, яка б стала передовою, але згодом організувала та вдосконалила виховання своїх дітей та молоді "

Однак освіта - це не просто освіта.Окрім освіти, вона повинна бути призначеною і мати релігійну цінність, на думку Націра, освіта повинна мати основний дух (психічне та критичне ставлення). (Проф. Д-р Сайед Мохаммад Накіб Аль Аттас назвав це "Духом дослідження")

Дух Суть кад - це сила обману та дослідження істини, прищепленої ісламом в лоні кожного сина ісламу. (М. Націр, душа населення селекта, том 1, стор. 31)

Для Націра основний дух виховує покоління, щоб вони могли оптимально використовувати свій розум для проведення наукових досліджень, належного вивчення та поглиблення та утримувати покоління від сліпого наслідування будь-якої справи. ви просто стежите за тим, про що ви не маєте знань, бо насправді все, що слухається, бачить і серце буде поставлено під сумнів (ведеться рахунок) ». (Сура Корану: Аль Ісра: 36)

Націр рішуче критикує деяких мусульман, які спочатку жили сповненими бойового духу та жертовності, щоб стати людьми, які є карликовими, песимістичними та почуваються менш цінними, менш сильними, менш великими та менш розумними (нижчий комплекс).

Націр називає їх «Коли духи, які схиляються, прихильники могил та священних місць, стають рабами чарів та заклинання води. Рука, яка так активно розслідувала, досліджувала природу, щоб принести користь людству, тоді не було жодної хімми, окрім підрахунку ниток молитовних чіпсів на Небі ...! " (душа населення селекта, с. 33)

Хоча мусульманам судилося бути найкращими для людства. Аллах Таала сказав: "Ви найкращі люди, які народилися від людей, замовляйте маруф, запобігайте тим, хто помиляється, і вірте в Аллаха". (Сура Корану: Алі Імран / 3: 110)

Описані Націром, древні ісламські вчені, які довели ісламську цивілізацію до піку своєї слави, були результатом внутрішнього духу, який тоді заохочував просвітництво та прогрес західної цивілізації. Націр твердо сказав, що все це здійснилося. "Ніщо, крім того, що нас навчає робити це, - це наша релігія, а саме релігія природи, релігія, яка підходить і гармонує з характером людських подій". (душа населення селекта, с. 33).

Тому Націр підкреслив, що між одкровенням і знанням не існує конфлікту. Одкровення скеровує знання так, щоб народити розвиток цивілізованої людської культури та технологій та принести користь людському життю та природному оточенню.

Побачення сучасного розвитку нашої освіти, яка зберігається в культурі запам’ятовування та вчення, культурі дуже низької грамотності, духу дискусій, вивчення та досліджень, який є слабким і якого, як правило, уникають, свідчить про те, що ми ще далекі від можливості відновити нашу цивілізацію до слави.Це те, що ми повинні серйозно задуматися над тим, як трансформувати та застосувати внутрішній дух з реаліями та викликами сучасного часу.

За оцінками самої Індонезії, у 2030-х роках вона зазнає значного демографічного вибуху. Того року кількість молодих людей була на 60% більше загальної чисельності населення Індонезії, де ми усвідомлюємо, що обличчя і доля цієї нації в майбутньому визначатиметься нинішнім поколінням.

Знищення і слава нашої країни випливає з того, як ми сьогодні виховуємо молоде покоління. Якщо збережеться нинішня модель освіти, модель освіти, яка позбавлена ​​основного духу, можна уявити, яким буде наше молоде покоління в майбутньому, коли вони отримають естафету керівництва для піклуватися про добробут населення країни.

Суть кад або Дух Запиту

В даний час мусульмани втратили мотив, який раніше був верховенством тріумфу мусульманської цивілізації, а саме дух досліджень та досліджень.

Науковий та академічний дух.

Слабкість і навіть втрата ентузіазму до читання, письма, дискусій, семінарів, оглядів справ, досліджень, вирішення проблем, експериментів, спостережень тощо.

Сьогодні майже кожному подобається щось миттєве, швидке, але неточне, дивовижне, блискуче, жваве і бурхливе. Дуже мало хто готовий бути старанним, ретельним, терплячим і зосередженим на вивченні та дослідженні чогось.

Нам потрібні навчальні групи, дискусії у фокус-групах, дослідницькі установи для розбору проблем Умми та проведення серйозних досліджень з метою пошуку рішень. Коран називає це "Тафаккух Фіддієн".

Аллах Таала сказав: "І не годиться всім віруючим йти (на поле бою). Чому деякі з кожної групи серед них не йдуть поглиблювати свої релігійні знання та попереджати своїх людей, коли вони повертаються, щоб вони могли захистити себе ". (Сура Корану: Ат-Тауба: 122).

Дослідницька / дослідницька група, яка не має багато учасників, але відібрана, розумна, високого настрою, щира, працьовита, стійка до тиску, прозорлива і креативна. Саме такі установи визначають стійкість організації, руху, країни та навіть світу.

Скільки євреїв у світі? Лише 15 мільйонів, але вони охоплюють і контролюють світ. Чому вони в змозі? Оскільки вони мають віру і пристрасть, що можуть, вони перевершуються, вони чудові, тоді вони вчаться, досліджують, впроваджують інновації, роблять прориви. Хоча це люди, яких Аллах образить.

В епоху нового порядку науково-дослідний інститут CSIS визначав державну політику в різних сферах, вона була невидимою і популярною, але визначала навіть смертельну для своїх опонентів.

Тому життя навчального закладу є також його науково-дослідним інститутом (НДДКР). Якщо у закладі чи навчальному закладі немає якогось науково-дослідного агентства або воно існує, але воно не працює, то чекайте його знищення. -Наші студенти та діти, бо в їх руках доля цього народу та нації в майбутньому. Аллаху Алам.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "основний дух та освіта, щоб підготувати покоління до кінця часів"

Posting Komentar