Які ісламські настанови щодо рук’ї Мандірі ?

Ісламські новини, Танджунг Енім
ЗАПИТАННЯ: Чи може хтось самостійно робити рук’ю? Якими є ісламські настанови щодо незалежної рук'ї? Які молитви читають під час рюк’ї?

Відповідь:

Дозволена незалежна рукія, навіть включаючи добру сунну. Тому що Расулулла Бог з ним також сам мерук'я, а деякі друзі також сам мерук'я.

Керівництво рукою
З Айші сказано:

ن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا اشتكى يقرأ على نفسه بالمعوذات وينفث فلما اشتد وجعان كون

"Зазвичай Расулуллах саллалаху алейхі ве саллем, коли він хворів, читав собі муаввідзат (Аль-Іклас, Аль-Фалак і Ан-Насс) і дув у нього. Коли його хвороба погіршувалась, я читав йому і натирав йому руки, сподіваючись на благословення від нього ". (Переказано Бухорі, (4728) та Муслімом, (2192)

Поки хадис, який розповідають мусульмани, (220) від Пророка Савла про природу сімдесяти тисяч людей, які увійдуть на небо від цього народу без рахунку і без покарання, він сказав:

هم الذين لا يرقون ولا يسترقون ولا يتطيرون وعلى ربهم يتوكلون

"Це ті, хто не мерукію і не просить мерукію, не малює долі поведінкою птахів і вони покладаються на свого Бога".

Слова (Не мерукья) походять з роуді-хадісів, а не зі слів Пророка Саула. Тому Бухорі розповів ні. 5420, не згадуючи цього тексту.

Сіейхул Іслам Ібн Таймійя сказав: «Їх хвалять, тому що вони не просили кого-небудь в рюкці провести мерукію. рук'я - це тип молитви, тому не потрібно нікого просити. У ньому є історія тексту. "Немає святковий", тут є помилка. Тому що святковий інших і для себе це добре. У минулому сам Пророк, хай вітає Аллах і вітає мерук'я, не вимагаючи звільнення. Тому що святковий себе та інших включає молитви за себе та інших. і це було замовлено. Тому що всі пророки просили Аллаха і молилися Йому, як Аллах згадував в історії про Адама, Авраама, Мойсея та інших пророків ('Маджму' Фатава, (1/182).

Як зацікавити дітей носити хіджаб? - Іслампос
Молитв, які мусульманам рекомендується читати, коли вони хочуть провести мерук’я (самостійно) чи інших, багато. Найкраще читати літери Аль-Фатіхан і Муаввідзат (Аль-Іхлас, Аль-Фалак і Ан-Насс)

عن أبي سعيد رضي الله عنه قال: «انطلق نفر من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم في سفرة سافروها حتى نزلوا على حي من أحياء العرب فاستضافوهم فأبوا أن يضيفوهم فلدغ سيد ذلك الحي فسعوا له بكل شيء لا ينفعه شيء فقال بعضهم لو أتيتم هؤلاء الرهط الذين نزلوا لعله أن يكون عند بعضهم شيء فأتوهم فقالوا يا أيها الرهط إن سيدنا لدغ وسعينا له بكل شيء لا ينفعه فهل عند أحد منكم من شيء فقال بعضهم نعم والله إني لأرقي ولكن والله لقد استضفناكم فلم تضيفونا فما أنا براق لكم حتى تجعلوا لنا جعلا فصالحوهم على قطيع من الغنم فانطلق يتفل عليه ويقرأ الحمد لله رب العالمين فكأنما نشط من عقال فانطلق يمشي وما به قلبة (أي: مرض) قال فأوفوهم جعلهم الذي صالحوهم عليه فقال بعضهم اقسموا فقال الذي رقى لا تفعلوا حتى نأتي النبي صلى الله عليه وسلم فنذكر له الذي كان فننظر ما يأمرنا فقدموا على رسول الله صلى الله عليه وسلم فذكروا له فقال وما يدريك أنها رقية ثم قال قد أصبتم اقسموا واضربوا لي معكم سهما فضحك رسول الله صلى الله عليه وسلم "

"За словами Абу Саїда радхілаллаху анху, група супутників Пророка вирушила в сафарі, щоб відпочити в арабському селі. І вони просять, щоб їх обслужили, але (жителі села) не хочуть їх обслуговувати. А сільського ватажка ужалила тварина. Вони намагалися (лікувати це) усім, але безрезультатно. Деякі сказали: "Що, якби ми прийшли до групи відпочинку, можливо, у них щось було, тож вони підійшли до нього і запитали:" О, нашу групу лідерів ужалила тварина, і ми намагалися лікувати все, але безрезультатно. Хтось із вас щось має (ліки)? Дехто з групи сказав: "Аллах, я можу це зробити. Але, Аллах, ми просимо їжі у всіх вас, але ви всі неохочі. Тоді я не порушу його, поки ви всі не виплатите нам винагороду. Тож вони погодились дати козу. Тоді він пішов, плюнув трохи слиною і прочитав лист Аль-Фатіха الحمد لله رب العالمين, тому (вождь) зцілився, як звірок, що звільнився від упряжі. І ходити так, ніби хвороби немає. Сказали, тоді вони дають зарплату, як за угодою. Деякі казали: “Розділіть (зарплату раніше). Мерукья сказав: "Не робіть цього, доки ми не прийдемо до Пророка, салалаху алейхі ве саллем, і не згадаємо їх стан і не вирішимо, що нам замовити. Коли він приїхав і сказав Пророку, хай вітає Аллах і вітає, він запитав: "Звідки ти знаєш, що (Аль-Фатіха) - це рук'я. Потім він сказав: "Ти маєш рацію, поділи (нагороду) і допоможи мені отримати часткуце з вами всіма. Тож він, хай вітається, засміявся "." (Переказано Бухорі (2156) та Муслімом, (2201)

З Айші:

ن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا اشتكى يقرأ على نفسه بالمعوذات وينفث فلما اشتد وجعان كون

"Зазвичай Расулуллах саллалаху алейхі ве саллем, коли він хворів, читав собі муаввідзат (Аль-Іклас, Аль-Фалак і Ан-Насс) і дув у нього. Коли його хвороба погіршувалась, я читав йому і натирав йому руки, сподіваючись на благословення від нього ". (Переказано Бухорі, (4728) та Муслімом, (2192)

Слово «Нафцу» - це невеличка коса без слини. Кажуть, що супроводжується невеликою кількістю слини. Про це сказав Нававі в Сярх-Шохех, мусульманський хадіс №. 2192.

Серед молитов у сунні є:

Те, що Муслім розповідав, (2202 р.) Від Усмана бен Ебіла Еша поскаржився Расулуллі, побачив біль, який він відчував у своєму тілі з моменту прийняття ісламу. Тоді Расулулла Сау сказав йому: "Поклади руку туди, де болить на твоєму тілі, і скажи:

Попередній перегляд:

Прочитайте тричі «Бісміллу» та сім разів прочитайте «Я втікаю від Слави та Сили Аллаха те, що отримую і про що знаю».

Тірмізді (2080) додав текст: "Сказав, тоді я роблю, і Аллах видаляє те, що я відчуваю. І я продовжую це робити для своєї родини та інших ". (Історія хадисів Тірміді)

وعن ابن عباس رضي الله عنهما قال: كان النبي صلى الله عليه وسلم يعوذ الحسن والحسين ويقول: إن أباكما [يعني إبراهيم عليه السلام] كان يعوذ بها إسماعيل وإسحاق: أعوذ بكلمات الله التامة من كل شيطان وهامة ومن كل عين لامة.

За словами Ібн Аббаса радхіаллаху анхума, зазвичай Пророк Салалаху алейхі ве саллам просив захисту Хасана і Хусейна, кажучи: "По-справжньому, і твій батько (мається на увазі Іброхім алейхіс салам) просив захисту у Ісмаїла та Ісхака, кажучи:" Я знаходжу прихисток із досконалим вироком Аллаха. від усіх дияволів і отруйних тварин і від усіх потворних поглядів ". (Розповідає Бухорі, (31191)

Слово "الهامة" з дитазидидом - це будь-яка отруйна тварина, яка може вбити. А слово من كل عين لامة означає всі погані погляди на когось (Тухфатул Ахвадзі).

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Які ісламські настанови щодо рук’ї Мандірі ?"

Posting Komentar