У цьому суть заручин та закону в ісламі
Ісламські новини, Танджунг Енім - У «Великому індонезійському словнику» заклик полягає в тому, щоб погодитися бути чоловіком і дружиною. З цього розуміння нам відомо, що заручини - це лише домовленість між чоловіком і жінкою, які планують одружитися у невизначений час, може відкласти її ще на рік-два. Тому що на той час кожен з них не був готовий будувати домашнє господарство чи з різних інших причин.
На думку ісламу, заручини - це звичка спільноти, яка, якщо не ґрунтується на ісламському законодавстві, є допустимою.
Більше того, заручини, які відбуваються в наші дні, багато хто робить так, як чоловік і дружина, хоча їхній статус все ще заручений. Вони дотримуються іноземної культури, забороненої ісламським шаріатом.
Расулалла шалаллаху алейхі васалам також сказав: "Якби голову одного з вас зарізали залізною голкою, для нього було б краще, ніж торкатися жінки, яка для нього не була законною". (Переказано ат-Табрані в "Аль-Кабір" XX / 211 і підтверджено "Шейх аль-Албані" в "Еш-Сахіха")
Заручини, що супроводжуються звичками людей за межами мусульман, такі як обмін кільцями, носіння розкішного одягу та проведення урочистостей, в яких чоловіки та жінки не є махрамами, також є причинами не брати участь у заручинах.
На відміну від хітби (пропозиції), це має основу ісламського законодавства, оскільки хітба має чіткий намір одружитися. Процес хітби починається з офіційного запиту, який подає чоловіча сім'я до жіночої.
На думку джумхура вчених, закон хітби також може бути конвертованим, якщо поглянути на Фірму Аллаха субханаху ва таала в Аль-Корані: "І немає гріха для вас, щоб пропонувати цим жінкам із сатирою" (Аль-Бакара: 235)
Відповідно до сяфіїї, закон хітби може також стати сунною, якщо ми робимо це після дій Пророка. Він хітбах Айша бінту Абу Бакр і хітбах Хафша бінту Умар, для проповіді немає перешкод, наприклад, жінкам, яким заборонено виходити заміж, або жінкам, які все ще перебувають в Ідді.
0 回应 "У цьому суть заручин та закону в ісламі"
Posting Komentar