Чи можете ви надати благодійність, щоб отримати світові переваги ?
Ісламські новини, Танджунг Енім - "Хочете отримати машину, вам доведеться заплатити мотоцикл". Сказав один устадз, який любить спонукати людей давати милостиню. Якщо ви побачите диво милостині, ми знайдемо безліч мирських переваг від милостині. Починаючи з того, що вилікувались від хвороб, полегшили сватання, відкрили двері для різок тощо.
Виявляється, не тільки милостиня має такі переваги, існують istighfar, qiyamul lail, молитви duha та низка інших актів поклоніння. Явище, подібне до цього, заманює людей світськими благами, щоб останнім часом вони хотіли давати милостиню і поклонятися, досить зайняте, деякі навіть представляють переваги цього мирського за допомогою математичного підходу. Якщо ви хочете отримати такий дохід, то принаймні ви повинні це зробити, якщо хочете отримати це, то стільки прощення.
На перший погляд, це виглядає чудово, особливо коли воно загорнуте у придатки, що запрошують людей слухатися. Однак існує великий ризик, який загрожує віросповіданням, якщо ця справа не буде врегульована належним чином. Якщо ми недбалі, може статися явище капіталізації або секуляризації богослужіння. Тому що повільно і ненавмисно поклоніння, яке спочатку призначалося Аллаху, змінює напрямок на мирські цілі.
Небезпеки сподіватися на світові вигоди від милостині
Звернення наміру милостині до когось іншого, крім Аллаха, може зробити когось першим, кого затягнуть у вогонь пекла. Тому що милостиня - це поклоніння, яке повинно очищатися лише Аллаху. Звернення наміру поклоніння до іншого, крім Аллаха, є формою уникнення, і це призведе до того, що хтось знищить свою практику в подальшому. Аллах субханаху ва таала сказав:
من كان يريد الحياة الدنيا وزينتها نوف إليهم أعمالهم فيها وهم فيها لا يبخسون * أولئك الذين ليس لهم في الآخرة إلا النار وحبط ما صنعوا فيها وباطل ما كانوا يعملون
Це означає: "Хто хоче життя світу та його коштовностей, ми дамо їм нагороду за їхні вчинки у світі, і їм не буде завдано шкоди (15)". доброго) вони зробили і те, що зробили даремно ". (QS Hud 15-16)
У своєму тлумаченні Ібн Катір сказав:
من عمل صالحا التماس الدنيا, صوما أو صلاة, أو تهجدا بالليل, لا يعمله إلا التماس الدنيا, يقول الله: أوفيه الذي التمس في الدنيا من المثابة, وحبط عمله الذي كان يعمله التماس الدنيا, وهو في الآخرة من الخاسرين. وهكذا روي عن مجاهد ، والضحاك ، وغير واحد
Це означає: "Той, хто робить добрі справи, очікуючи на світ, такі як піст, молитва, тахаджуд, не робить цього, крім очікування світу, тоді Аллах сказав:" Я віддам за його вчинки, які очікує світ, і за практику, яку він мав намір зробити світ, і він у потойбічному світі буде програвати. Про це розповідають Муджахід, Доххак та інші ". (Тафсір Ібн Катіра 4/310)
Дуже, дуже жахлива загроза, яку Аллах дає тим, хто відхиляє поклоніння від Аллаха субханаху ва таала. Ібнул Каїм сказав:
من أراد بعمله غير وجه الله, ونوى شيئا غير التقرب إليه, وطلب الجزاء منه, فقد أشرك في نيته وإرادته
Це означає: "Той, хто своїми вчинками сподівається не на обличчя Аллаха, і наміряє на Аллаха щось інше, ніж такарруб, і чекає винагороди від Аллаха, насправді він співпрацює з Аллахом у своїх намірах і бажаннях". (Ad-Da 'wad Dawa' 135)
Звідси виникає наступне запитання, як щодо багатьох віршів і хадисів, які обіцяють мирське добро різним видам благочестивих вчинків? Як і множення istighfar з надією на благословення майном та потомством, чи це також заборонено?
Маючи на меті надалі благодійність для світу
Щоб відповісти на вищезазначене питання, ми мусимо пояснити умови створення потойбічного світу як засобу отримання вигоди від світу.
Перша умова: Благодійність очікує лише мирських переваг
Цей стан згадується у пункті вище, цей стан перебуває під загрозою пекла і загрожує усуненням винагороди за його практику. Тому що в ньому є можливість ухилятися від Аллаха. Тому що він звернув щось, що повинно бути призначене Аллаху, крім Нього з бажаних мирських благ.
Як і люди, які поститься лише заради здоров'я, джихад лише для того, щоб отримати ганіму, даючи милостиню лише для отримання зцілення та інші практики, призначені лише для того, щоб отримати світ один. Відповідно до хадисів, поданих Абу Мусою Аль-Асіарі нижче:
عن أبي موسى رضي الله عنه قال جاء رجل إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقال الرجل يقاتل للمغنم والرجل يقاتل للذكر والرجل يقاتل ليرى مكانه فمن في سبيل الله قال من قاتل لتكون كلمة الله هي العليافَهُوَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ
Це означає: "Від Абу Муси -радліаллаху 'анху- сказав; Чоловік прийшов до Пророка Салалааху алейхі васаллам і сказав: "Хтось бореться за ганіму, хтось інший, щоб бути відомим, а хтось інший, щоб побачити їхню позицію, яку називають fii sabilillah?" Тож він сказав: "Хто бореться, щоб підняти вирок Аллаху, називається fii sabilillah". (HR Bukhori, No 2599)
Абул Аббас Аль-Куртубі сказав:
فأما إذا كان الباعثُ عليها غير ذلك من أعراض الدُّنيا ؛ فلا يكون عبادة, بل يكون معصية موبقة لصاحبها, فإما كفر, وهو: الشرك الأكبر, وإما رياء, وهو: الشرك الأصغر ... هذا إذا كان الباعث على تلك العبادة الغرض الدنيوي وحده, بحيث لو فقد ذلك الغرض لترك العمل
Це означає: "Якщо головна мотивація у виконанні богослужінь є інша (окрім сподівання на задоволення Аллаха) у формі світових прикрас, то це не має значення поклоніння, це навіть стає аморальністю, яка може знищити злочинця. Це може бути куфр, а саме великий ширк, це також може бути рія, який є маленьким ширком. Щось на зразок цього (великий і маленький шир), якщо спонуканням до богослужіння є лише мирські цілі, якщо мотивація втрачена, він залишить практику ". (Аль-Муфхім Лі Ма Асікала мін Талхіші Кітабі Муслім 12/50)
Наприклад, той, хто дає благодійні надії на зцілення, коли він не отримував милостиню багато разів, він ніколи не отримує зцілення, тому, оскільки він втомився давати милостиню, він потім залишає милостиню, бо відчуває, що не отримує жодної мирської вигоди. Подібні портрети можуть кинути когось у велику і малу ширку.
Друга умова: очікування милості Аллаха і одночасно очікування мирських благ
Ця друга умова схожа на тих, хто дає милостиню для Аллаха, але в той же час сподівається на поліпшення якості життя, постить Аллаха, але в той же час сподівається, що піст може підтримувати здоров'я, або тих, хто здійснює паломництво через Аллаха, в той же час вони мають намір торгувати або роблять джихад, оскільки Аллах водночас має намір отримати ганіму або залишитися на зв'язку через Аллаха і водночас сподівається, що його вік і багатство будуть благословенні.
Для цієї другої умови існує кілька форм.
Перше: мирська мотивація сильніша, ніж милість Аллаха
Шейх Мухаммад бен Шоліг Аль-Утаймін сказав:
وإن كان الأغلب عليه نية غير التعبد, فليس له ثواب في الآخرة, وإنما ثوابه ما حصله في الدنيا, وأخشى أن يأثم بذلك لأنه جعل العبادة التي هي أعلى الغايات وسيلة للدنيا الحقيرة
Це означає: "Якщо найбільш домінуючим є інший намір, крім поклоніння (щоб отримати мирські блага), то він не отримає винагороду в майбутньому, винагорода обмежується лише тим, що він отримує у світі, і я боюся, що людина отримає на ньому гріх, тому що вона має зробити поклоніння (що є, по суті, найвищою метою) як засіб потрапити в покірний світ ".
Цей тип схожий на слово Аллаха субханаху ва таала:
وَمِنْهُمْ مَنْ يَلْمِزُكَ فِي الصَّدَقَاتِ فَإِنْ أُعْطُوا مِنْهَا رَضُوا وَإِنْ لَمْ يُعْطَوْا مِنْهَاَ
Це означає: "І серед них є люди, які критикують вас за (розподіл) закят; якщо їм дають частину цього, вони радіють, а якщо їм не дають його частини, вони відразу розлючуються ". (Сура Ат-Тауба: 58)
0 回应 "Чи можете ви надати благодійність, щоб отримати світові переваги ?"
Posting Komentar