Відділ Іхтілафа в Акіді

Ісламські новини, Танджунг Енім
Іхтілаф в 'Акіді ділиться на трьох:

1. Іхтілаф в Ушулуддіні.

Наприклад, проблема: Форма Аллаха та Його Єдність. Правда апостолів і пророків тощо.

Ті, хто це виключає, караються невірними.

2. Іхтілаф в Ушул Маджаб Ахлус Сунна валь Джамаа.

Наприклад, проблеми: існування покарання та благословення могили, проблема докору проти Сахаба радхіаллаху 'анхум, проблема кадару, недовіра аморального актора, поки він все ще монотеїст, тощо.

Що виключає це, не засуджують за те, що вони невірні. Але вважається, що він відхилився, злий, і покинув коло Ахлус Сунна валь Джамаа.

3. Іхтілаф у Фуру '' Акіда.

Наприклад, чи бачив Пророк Салалааху алейхі ве саллам Рабба табаарака ва таала в Мірадж. Також проблема смерті смерті через плач його сім'ї.

Також сюди входить (за словами автора книги, на яку я посилаюся), іхтілаф про властивості Аллаха у вірші мутасябіхат, чи відповідати на нього тафвідом чи тавілом.

Відмінності в цьому питанні вважаються простими відмінностями в іджтіхадії, а тих, хто відрізняється, не засуджують як девіантних або ахлюльських бід.

Витяг з книги: Ахлус Сунна Аль-Асія'іра, Сяхадату 'Улама Аль-Умма на Аділатухум, Хамада Ас-Сінана та Фаузі Аль-'Анджарі, видавець Дар Адх-Дія, Кувейт.

Загалом, наскільки мені відомо, розподіл іхтілафа в акідах також приймається і розуміється колами Ханабілаха або Салафійїна (Ваххабіїн).

Зрозуміло те, що, звичайно, питання, щодо яких вони сперечаються, - це таїл, тафвід і його битва. Зрозуміло, що кожна партія здебільшого привела його до сфери Іхтілафа в ушульському маджабі Ахлус Сунна валь Джамаа. Наслідком, який відрізняється, вважається не Алус Сунна валь Джамаа.

Є також ті, хто вважає, що асіарії, Матуридії та Ханабіла фі 'акіда (Салафійін / Ваххабіїн) - це все Ахлуська сунна. Але щодо цієї частини, особисто для мене, вона потребує подальшого вивчення.

Шейх Алі Джума (один із сучасних діячів Асіарії), хоча він заявив, що Ібн Таймія відрізнявся від Ахлус Сунни в главі про природу Аллаха в аяті мутасябіхат, він все ще вважав Ібн Таймію Сунною Ахлуса.

Цей підхід може бути застосований, щоб трохи примирити ворогуючі сторони. Це означає, що і Ханабіла фі 'акіда, і Ашхарія можуть сказати опоненту в дискусії: "Ви - Ахлуська сунна, але в главі бла..бла..бла ви відрізняєтеся від концепції Ахлуської Сунни".

Це означає, не винесення абсолютного вердикту.

Аллах знає найкраще.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Відділ Іхтілафа в Акіді"

Posting Komentar