Відповідь розумної Мусліми на запитання: "Спекотна погода, чи не надто жарко носити хустку ?"

Ісламські новини, Танджунг Енім
Коли люди запитують, чи жарко носити хустку на голові, я зазвичай відповідаю: "Знаєте, люди, які живуть у пустелі, насправді носять більше одягу, щоб захиститися від сонця?" Або: «Ви бачите, як піт стікає мені по обличчю? хі, хіджаб регулює мою температуру тіла і охолоджує! "

Але потім я зрозумів, що всі зусилля, щоб зробити хіджаб більш зручним, шкодять мені. Ви хочете знати, чи справді мені жарко, коли я ношу хіджаб?

Так, мені дуже жарко носити хіджаб у спекотний день на спекотному сонці. Забудьте, як люди дивляться на мене та коментують, припущення та стереотипи - фізичний акт носіння хустки - це іноді боротьба.

Однак це боротьба, з якою я вирішив жити. Я сприймаю це як благословення та честь. Це боротьба для мене, щоб пережити, зіткнутися з усім болем. Я ношу його з надією, що в кожну хвилину життя Бог винагородить вас, а не часи, коли це було легко.

Якщо ви читаєте це, ви можете запитати: чи справді люблячий Бог хоче, щоб ви страждали, чи не можете бути смиренними та менш замкнутими себе?

Це моя відповідь: Бог Всемилостивий, Всемилостивий. І оскільки я знаю, що те, що Він послав у одкровення від Нього, від Адама до Ноя, від Авраама до Мойсея, від Іси до Мухаммеда, - це все правда і божественна мудрість. Я вірю в Нього.

Як випливає з мого імені, Діва Марія (дівиця Маріам), яку завжди зображують як прикриваючу волосся, я пішов за нею, молячись, щоб я наслідував їй так, як вона стояла, в сильній формі, якою вона говорила, і в смиренному поклонінні Аллаху. Я одягаюся так, щоб подякувати Богу за Його дари, хоча це важко. Навіть якщо це часом дратує і засмучує тощо, це дійсно важко.

Тож чи мені гаряче носити хіджаб? Іноді так, це навіть робить вас слабкими. Але боротьба солодка. У солодкості є поклоніння. І в цьому поклонінні я знайшов щастя.

Багато жінок по-різному борються з хіджабом. Посеред вашої боротьби, якою б вона не була, і якою б вона не була, пам’ятайте: Бог бачить вашу боротьбу і цінує всі ваші зусилля. Ви не лицемір. Ти духовний воїн.

Спочатку його опублікувала Маріам Амір на своїй сторінці у Facebook і з її дозволу опублікували тут.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Відповідь розумної Мусліми на запитання: "Спекотна погода, чи не надто жарко носити хустку ?""

Posting Komentar