пильнуй, щоб похвала закінчувалася 'Айн


Ісламські новини, Танджунг Енім
“Ого ... ваша дитина неймовірно красива. Білий, чистий, знову жирний. Це гарне поєднання батька та матері ... », - сказала мати.

Натовпи гостей кружляли коробку, де мій син, якому було лише 21 день, смішно спав. Дійсно, поява мого сина від народження вражала кожного, хто подивився.

Я сам вдячний за це. Таке враження, що моя боротьба народити її хірургічним шляхом окупилася її присутністю.

Раптом моя дитина голосно заплакала. Шокував людей, які були присутні на його події в акіці.

- Ян ... я думаю, що він спраг ... - сказав один із сусідів.

Потім я попросив гостей дозволу годувати мою дитину грудьми в кімнаті. але що сталося? Моя дитина відмовилася. Я докладав усіх зусиль, щоб переконати і заспокоїти його.

Кілька сімей також по черзі несли його. Мій чоловік навіть намагався продекламувати їй захисні вірші. Але минула година, син все ще плакав.

Гостей розгубила ця ситуація. Деякі гості почали робити власні висновки. Починаючи від пиляння, зауваження, до інших небачених речей. Мене попросили покласти кілька предметів до скриньки мого сина. Такі як скло, ножиці, гребінці та кілька інших предметів.

Далі мою дитину повернули в коробку. Минули секунди. Нічого не змінилося, моя дитина все ще плаче. Поки нарешті мій чоловік не кинувся до нашої натовпу, розмахуючи мобільним телефоном.

"Мамо, можливо, у нашої дитини" Айн ". Давайте просто спробуємо пропозиції цього читання ".

Я смиренно кивнув. Усі запрошення, особливо матері, які кружляли мою дитину, просили його зробити обмивання. Вода удху утримується у великому басейні. Потім водою мили мою дитину, читаючи безліч істихфар, молитов і захисних віршів.

Альхамдулілла, усі запрошені були приголомшені. Мій син повернувся спати спокійно.

Похвала належить лише Аллаху

Хто не любить слухати похвальне речення? Людська природа, звичайно, відчуває себе щасливою, коли її хвалять.

Але будьте обережні, вихваляючи недоречними реченнями і відповідаючи на похвалу невідповідним чином, насправді може призвести до лиха та хвороб.

Не тільки захворювання печінки. Але також 'хвороба Айн.

عن ابن عباسعن النبي صلى الله عليه وسلم قال العين حق ولو كان شيء سابق القدر سبقته العين وإذا استغسلتم فا

"Від Ібн Аббаса Радхіяллаху Анхума пророк Саллаллаху Алайхі ва Саллам сказав:" Айн (лихе око) справжній, якби щось передувало кодару, йому передував би айн. Якщо вас попросять прийняти душ, тоді вмийтеся ". (Розповідає Муслім).

عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ اسْتَعِيذُوا بِاللَّهِ حَإِقَ الْعه

Від Айші Радхіяллаху 'Анья, Расулуллах Саллаллаху' Алайхі ва Саллам сказав: "Попросіть вас захистити Аллаха від" Айна (лихого ока), тому що насправді "Айн - це правильно (є)". (Розповідає Ібн Маджа)

`` Хвороба Ейн - це тип захворювання, спричинений поганим впливом очей, а саме очей, що супроводжуються почуттям страху або навіть ревнощів та заздрості до побаченого.

Навіть ті, кого не супроводжує ревнощі, можуть викликати `` Айн '', якщо їх не супроводжує похвала Аллаху. Бо вся похвала належить лише Богові.

'Ейн-хвороба вражає не лише маленьких дітей. Це може постраждати будь-яка людина, незалежно від віку, статі. Навіть супутники пророка Саллаллаху Алаїхі ва Саллам, які відомі своїм чистим серцем, все ще не вільні від впливу "Айна".

عن أبي أمامة بن سهل بن حنيف أنه قالرأى عامر بن ربيعة سهل بن حنيف يغتسل فقال ما رأيت كاليوم ولا جلد مخبأة فلبط سهل فأتي رسول الله صلى الله عليه وسلم عامرا فتغيظ عليه وقال علام يقتل أحدكم أخاه ألا بركت اغتسل له فغسل عامر وجهه ويديه ومرفقيه وركبتيه وَأَطْرَافَ رِجْلَيْهِ وَدَاخِلَةَ إِزَارِهِ فِي قَدَحٍ ثُمَّ صُبَّ عَلَيْهِ فَرَاحَ مَعَ النَّاسِ

Від Абу Умама бен Сала бін Хунайфа він сказав, що Амір бен Рабія бачив, як Сахл бен Хунайф купався, тоді Амір сказав:

"Я ніколи не бачив (сцени), як сьогодні, і ніколи не бачив, щоб шкіра зберігала таке добро".

Тож Сал кинувся. Тоді Расулуллах Саллаллаху 'Алайхі ва Саллам прийшов до Аміра. Пророк гнівно сказав: "На якій підставі ви хочете вбити його брата? Чому б вам не попросити благословення (на те, що ви бачите)? Прийми для нього ванну! Тож Амір прийняв ванну, використовуючи ємність з водою, він вимив обличчя, руки, лікті, коліна, кінчики ніг і внутрішню частину піхви. Потім воду з ванни виливають на Саля, потім він усвідомлює і гуляє з людьми. (HR. Малік)

Ібн Каїм Рахімахулла сказав, що існує два типи хвороби, а саме "Айн, який має людський елементвін або 'Ain Insi та' Ain, який має елемент Jin, або 'Ain Jinni.

Від Умм Саламахи Радхіаллааху 'Анья, пророк Саллаллаху' Алайхі Вассаллам одного разу побачив у своєму будинку рабиню, обличчя якої виглядало тьмяним. Пророк сказав: "Рук'я ця жінка, її вдарив" Айн ". (Переказано Аль-Бухарі та Муслімом).

Для дітей серед ознак "Айн" є:

Неприродний плач, який не припиняється
Судоми без видимих ​​причин
Не хочете годувати грудьми свою маму без видимих ​​причин.
عن عائشة قالتدخل النبي صلى الله عليه وسلم فسمع صوت صبي يبكي فقال ما لصبيكم هذا يبكي فهلا استرقيتم له

Айша Радхіаллаху 'Аньха сказав: “Одного разу Пророк увійшов (його будинок) і почув плач немовляти. Пророк сказав: "Чому ваша дитина плаче? Чому б вам не продекламувати рук'ю-рукю (щоб оговтатися від айн) "

Дуже виснажений стан тіла
عن جابر بن عبد اللهرخص النبي صلى الله عليه وسلم لآل حزم في رقية الحية وقال لأسماء بنت عميس ما لي أرى أجسام بني أخي ضارعة تصيبهم الحاجة قالت لا ولكن العين تسرع إليهم قال ارقيهم

Від Джабіра Радхіаллаху 'Анху, що Расулулла Сав дав рухшу (полегшення) для дітей Джафара, використовуючи декламації рук'ї від укусів змій. Пророк сказав Асмі бінт Умейс: "Чому я бачу, як тіла моїх дітей виснажені? Вони голодують? " Асма відповіла: "Ні, але їх вдарив" Айн ". Пророк сказав: "Тоді читайте їм рукю!" (Розповідає Муслім).

Тоді, як уникнути хвороби Айн?

По-перше, коли ви бачите щось дивовижне, давайте побажаємо йому удачі.

Від Аміра бен Рабіа Радхіяллаху Анху:

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا رأى أحدكم من أخيه أو من نفسه أو من ماله ما يعجبه فليبركه فإن العي

Расулулла Саллаллаху 'Алайхі Вассаллам сказав: "Якщо хтось із вас бачить щось дивовижне від його брата, у собі чи у своєму володінні, то моліться за нього, бо насправді інші хвороби є правдою (вони є)". (HR. Ахмад)

Або скажіть بَارَكَ اللَّهُ فِيهِ, اللَّهُمَّ بَارِكْعَلَيْهِ або щось подібне.

По-друге, нехай спочатку прославляє Аллах Субхаанаху Ва Тааала. Тому що лише Аллах гідний захоплення всім Його досконалим творінням. Вимовте речення thayyibah, якщо ви чимсь захоплюєтесь чи хвалите. Повертайте все лише його власникові, а саме Аллаху.


Що робити, якщо вас вже вдарив Айн? Деякі думки стверджують, що вилікувати „хворобу Айна можна наступними способами:

Спочатку. Попросивши людину, яка хвалить (якщо вона відома), прийняти ванну та зробити обмивання, воду збирають, а потім виливають на постраждалого 'Айн. Деякі кажуть, що просто вилив з голови, щоб змочити все його тіло. Існує також думка лити воду на голову людині, яка постраждала від хвороби 'Айн, один раз сплеск ззаду.

По-друге. Прочитайте багато сури Аль-Іхлас, Аль-Фалак і Аннас, Аят Курсі, Аль-Фатіха та два останні вірші сури Аль-Бакара. А також читання do'a-do'a в ruqyah syar'iyyah.

По-третє. Прочитайте молитву:

بِاسْمِ اللَّهِ أَرْقِيكَ مِنْ كُلِّ شَيْءٍ يُؤْذِيكَ مِنْ شَرِّ كُلِّ نَفْسٍ أَوْ عَيْنِ حَاسِدٍ اللَّهُ كُلِّ نَفْهٍي ٍَََأَأَ

"Співаючи ім'я Аллаха, я буду мерукую вас від усього, що вам боляче, і від зла кожної душі або ока заздрісника. Сподіваємось, Аллах Субханаху Ва Таала вилікує вас. Співаючи ім'я Аллаха, я ставлюсь до вас мерук'яхму ". (Розповідає Муслім).

Попередній перегляд

"Співаючи ім'я Аллаха, ми сподіваємось, Він звільняє вас від усіх хвороб, сподіваємось, Він зцілить вас, захистить від зла заздрісників, якщо він заздрить, і від зла кожного, хто має лихе око". (Розповідає Муслім).

По-четверте. Прочитайте читання рук’я-сар’їйй, що супроводжується дмуханням на питну воду, а потім випиванням води людині із „хворобою Айна, а решта бризкається на його тіло. Це було зроблено пророком Мухаммедом Табіту бен Каїсу.

Питну воду також можна замінити олією або оливковою олією. Ви також можете використовувати воду зам-зам і / або дощову воду. Сподіваємось, усіх нас можна пощадити і уникнути хвороби 'Айн.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "пильнуй, щоб похвала закінчувалася 'Айн"

Posting Komentar