Перспектива тисячолітнього мусульманського туристичного ринку досягає 180 мільярдів доларів у 2026 році
Ісламські новини, Танджунг Енім - Потенціал тисячолітніх і поколінь Z-мусульманських туристів на онлайн-ринку досягає 180 мільярдів доларів США до 2026 року. Зростаюча залежність від Інтернету, соціальних мереж та смартфонів від пошуку туристичних визначних пам'яток та бронювання подорожей в Інтернеті є причиною.
Звіт Майстер-картаЗмішаний цифровий мусульманський звіт про подорожі 2018 згадує про фактори, які впливатимуть на зростання онлайн-покупок мусульманських туристів у майбутньому. Дослідження також показують, що понад 60 відсотків мусульманських туристів є або поколінням Millennial Generation, або поколінням Z.
за 2018 рік - це перша вичерпна доповідь, що містить інформацію про схеми подорожей в Інтернеті та ставлення мусульманських туристів з різних демографічних груп. Цей звіт розширює дослідження цифрового мусульманського туристичного населення, оскільки більша частка мусульманських тисячолітніх мандрівників у звіті про мусульманські тисячоліття за 2017 рік.
Цей звіт був представлений на саміті Halal-In-Travel Asia, організованому Рейтинг Півмісяця в Азії. Генеральний директор рейтингу Crescent Rating і Halal Trip Фазал Бахардін заявив, щооку розкрив важливі речі щодо поведінки та вподобань в Інтернеті мусульманських туристів, цитує.
Цей звіт містить огляд послуг онлайн-платформ та соціальних мереж для оцінки потенціалу мусульманського ринку для менеджерів дестинацій, туроператорів, авіакомпаній та інших зацікавлених сторін у секторі туризму та гостинності.
Завдяки стрімкому розвитку онлайн-технологій та методів оплати, а також зростаючому мусульманському населенню, народженому в епоху цифрових технологій, як основного сегменту мусульманського ринку подорожей, перспективи в цифровій сфері дуже позитивні.
Туристичні напрямки повинні забезпечити, щоб повідомлення, які вони передають, могли доходити до мусульманських туристів через Інтернет-канали. Цей звіт містить практичні та готові до використання критерії сегментації для гравців галузі для охоплення різних цільових груп.
"Цифровий реальний і перевершує покоління", - підсумував він.
Віце-президент з розвитку ринку Майстер-карта, Давеш Куведекар, сказав, що туристичний ринок Халяль завжди був одним із найбільш швидкозростаючих туристичних сегментів у всьому світі. Судячи з приїзду мусульманських туристів, які становили близько 10 відсотків усієї світової туристичної галузі у 2017 році.
Мусульманські мандрівники витрачають більше часу на дослідження та порівняння інформації в Інтернеті, перш ніж нарешті вибрати та оплатити ідеальний досвід подорожей. Майстер-карта співпрацює з партнерами для створення спеціальних пропозицій у різних сферах, що цікавлять споживачів.
Оскільки все більше споживачів досліджують більше країн та регіонів, Майстер-карта спостерігає збільшення використання безготівкових та цифрових платежів. Завдяки передплаченим та дебетовим варіантам, як більш безпечний, зручний та надійний електронний спосіб оплати, щоб забезпечити спокій під час подорожі.
Індекс подорожей Майстер-картаПівмісячний глобальний індекс подорожей мусульман, опублікований у квітні цього року, підтверджує, що ринок подорожей мусульман продовжуватиме стрімко зростати, досягнувши 300 мільярдів доларів США до 2026 року. У 2017 році, за оцінками, мусульманських туристів було 131 мільйон. глобально.
0 回应 "Перспектива тисячолітнього мусульманського туристичного ринку досягає 180 мільярдів доларів у 2026 році"
Posting Komentar