Умм Рабіа, портрет матері, яка піклується про освіту дітей

Ісламські новини, Танджунг Енім
Я піду на війну, у мене дві цілі - допомогти мусульманським військам перемогти у війні або зустріти мучеництво.

Але Абу Абдуррахман, кому ти залишив мене і дитину в моєму лоні? Тим часом у вас немає родичів у цьому місті.

Я доручаю вас Аллаху та Його Посланнику. І це я залишаю вам 30000 динарів, використовуйте їх якомога краще для потреб наших дітей пізніше, поки я не повернусь.

Давайте на мить уявимо, якби Умм Рабія була тисячолітньою матір’ю, що можна було б зробити з 30000 динарів. Безумовно, недалеко від того, щоб придбати сад з фінікової пальми, виноградник, відкрити ферму для верблюдів чи щось інше, що може стати своєрідним пасивним доходом, тому вам не доведеться втомлюватись і повністю зосередитись на вихованні своєї дитини на самоті.

Насправді Умм Рабія не була такою, вона вклала всі гроші в те, що навіть жителі Медіни в той час (51 рік по хиджрі) хитали головами. Навіть сама Умм Рабія не наважилася сказати своєму чоловікові Фарруху після повернення з війни.

Кажуть, що через тридцять років Фаррух, якому зараз шістдесят років, повернувся з війни. Коли місяць світив яскраво, він увійшов до міських воріт Медіни, він пройшов вулицями Медіни. Хід будівництва та зміни в будівлях міста Медіна трохи збентежили його, особливо ніхто не звернув уваги і не впізнав його, для медінців не було чужим бачити, як моджахеди їздили до джихаду.

На щастя, його будинок не змінився, він знайшов двері свого будинку злегка відчиненими. Занадто схвильований, він увійшов, не стукаючи у двері і не вітаючись. Усередині будинку був молодий чоловік, який був здивований, побачивши, як вночі до його резиденції входить старий чоловік, що несе меч, із списом.

Бійка була неминуча, метушня запросила натовп людей. Звичайно, вони хочуть допомогти сусідові, в чий будинок «вриваються». Юнакові вдалося заблокувати Фарруха і пообіцяв винести його до судді.

Я не ворог Аллаха і не злочинець. Але це мій будинок, мій, я знайшов двері відчиненими і увійшов.

Саїд Фаррух, який був здивований, побачивши ситуацію, що напружилася, він кричав на людей, що зібралися в його будинку.

О брати і сестри, вислухайте мою заяву. Цей будинок мій, я купив його на свої гроші. О люди, я Фаррух. Хіба немає сусіда, який досі впізнає Фаррух, який тридцять років тому пішов у джихад?

Почувши метушню в своєму будинку, Умм Рабія прокинулася від сну, а потім подивилася з вікна зверху і побачила, як її чоловік бореться зі своєю плоттю та кров’ю. Язик у нього був майже рожевий, з усієї сили він вигукнув:

Відпустіть ...

Відпусти його, Рабія ...

Відпусти його, синку,

Він твій батько ... він твій батько ...

Брати, залиште їх, хай благословить вас Аллах,

Потім він поїхав до Фарруха,

Заспокойся, Абу Абдуррахман, він твій син ... він твій син ...

Одразу між ними трьома почались сльози, вони обійняли одне одного, звільнивши свою тугу за домом. Особливо Умм Рабіа, яка часто чула чутки про те, що її чоловік загинув у бою, вона не думала, що зможе побачити його знову через тридцять років.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Умм Рабіа, портрет матері, яка піклується про освіту дітей"

Posting Komentar