про кидання джурми до обіду в день тасирика

Ісламські новини, Танджунг Енім
Немає сумнівів, що кидання трьох джумр (ула, вушта і Акаба) в день Тасиріка (11, 12 і 13 Дзулджіджа) після того, як Сонце ковзає (час Джухура) є афдалом і, згідно з сунною, також вибір джурхуру (більшості) школи думок Ханафі, Малікі , Шафії та знаменитий із школи Хамбалі.

Однак існують розбіжності в думках щодо метання вранці після сходу сонця, до часу дихура.

Фадхілатуси-шейх, проф. Д-р Файхан бен Сялі Аль-Мутаїрі хафідхахулла (професор Аль-Джамія Аль-Ісламія Медіна, також колишній декан лекцій шаріату) аргументував свої здібності, і його хадж був дійсним, не платячи дамб.

Він пояснив, що допустимо кидати джумру в день Тасирика до Дхура, - це також думка багатьох видатних вчених із числа салафів (минулих учених) і халафів (сучасних учених).

З салафських кіл, таких як; Відлиганас,'Ата' та Абу Джафар Мухаммед Аль-Бакір бін Алі, які є вченими Ахлуль Приманка (усі троє є салафатами), також одне з переказів Абу Ханіфа та одне з думок школи Хамбалі, включаючи думку Ар-Рафії зі школи Шафії.

Що стосується сучасних вчених, які дозволяють їх; Шейх Абдулла аль-Махмуд, шейх Мустафа Аз-Зарка, шейх Шаліх Аль-Булайхі і посилений Шейхом Абдуррахманом бен Наширом Ас-Саді рахімахуллою, який був вчителем вчених-кібарів Саудівської Аравії (у тому числі його викладачів Шейх Утаймін і Шейх Аль-Басам).

Висновок;

Кидати джумру в день Тасиріка (11, 12 і 13 Дзулджіджа) після того, як Сонце ковзає (час Дхухура), є афдалом, і згідно з сунною, також вибір джурхуру (більшість) Ханафі, Малікі, Сяфії та відомих вчених із школи Хамбалі.

Кидання Джумри перед Дхуром - це також думка багатьох великих вчених із середовища салафів та халафів, які також відповідають поточній ситуації та умовам, які дуже відповідають принципам толерантності та легкості в ісламському праві.

Давайте висунемо щедре ставлення у відповіді на розбіжності в думках, поважаючи та поважаючи тих, хто відрізняється, не принижуючи та звинувачуючи, дотримуючись принципів, у які ми віримо, адже все має підстави, аргументи, докази та аргументи.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "про кидання джурми до обіду в день тасирика"

Posting Komentar