Хто такий учений, який вперше записав хадис пророка Мухаммеда саллаху алахі васалам ? Це відповідь !

Ісламські новини, Танджунг Енім
Хішам бен Абдул Малік, десятий халіф омейядської даули, хотів перевірити, наскільки сильним було запам'ятовування імама аз-Зухрі, свого часу фахівець з хадисів. Халіф хотів, щоб аз-Зухрі продиктував хадис своєму синові за допомогою писаря, не дивлячись на записи.

Імам аз-Зухрі плавно продиктував чотириста хадисів Пророка. Через кілька місяців халіф Хішам знову викликав імама аз-Зухрі. Йому халіф прикинувся, щоб висловити своє розчарування втратою запису про чотири сотні хадисів, продиктованого імамом. Відповідаючи на скаргу, Імам аз-Зухрі відповів.

“Вам не потрібно турбуватися, я все ще досить свіжий, щоб запам’ятати це. Найголовніше - підготувати клерка, щоб мене знову диктували! "

Після того, як все було готове, імам аз-Зухрі почав диктувати чотириста хадисів пророка Мухаммеда, яких халіф вважав відсутніми. Писар ретельно записував кожне слово, що виходило з вуст імама. Закінчивши, він передав записку халіфу Хішаму. Халіф перевірив і зіткнув новий документ зі своїми старими нотатками. Результат був надзвичайним. Немає жодного слова, яке б відрізнялося між старими та новими нотами. Два рахунки, що містять чотириста хадисів, 

абсолютно однакові! На цій основі халіф Гішам наказав імаму викладати хадис своєму синові.
Імам аз-Зухрі першим записав хадіс. Пізніше його кроки слідували експерти з хадисів, щоб народилися книги хадисів мутабара. Серед них - аль-Муваттха 'імама Маліка; Сахіх Бухарі імамом Бухарі, Сахіх Муслім - імамом Муслімом і незліченна кількість інших книг хадисів.
Більшість хадисів, про які він розповідав, рідко повідомлялися іншими людьми. Таким чином, його хадис доповнить та збагатить інші хадиси. Імам аз-Зухрі дуже обережно оцінював хадиси хадисів. Саме він заохочує оповідачів згадувати санад при оповіданні хадісів. Тому що без санаду кожен може говорити все, що хоче, не знаючи, справжній це хадіс чи ні.

Є багато речей, які ми можемо наслідувати з постаті цього оповідача хадисів. Серед них його блиск і незрівнянна сила сили. Завдяки цій надзвичайній силі запам’ятовування Імам аз-Зухрі зумів запам’ятати Коран за дуже короткий час: вісімдесят днів! Як чудово!

Крім того, Імам аз-Зухрі є постаттю справжнього прихильника хадисів. У нього є збірник хадісів, який налічує більше двох тисяч. Він також навчає своїх учнів, навчаючи, фінансуючи та сприяючи усім необхідним. У цьому випадку імам Малік сказав, що імам аз-Зухрі зібрав людей, які вивчали хадиси, і давав їм їжу та інші запаси взимку чи влітку.

Імам Малік сам свідчив про авторитет імама аз-Зухрі, свого вчителя.
"Якщо Імам аз-Зухрі увійде до Медіни, жоден експерт з хадисів не наважиться передавати перед собою хадис, поки не покине місто", - сказав імам Малік.

Однак, як стверджує Імам Малік, якби низка старших науковців приїхала до Медіни, люди не були б із таким ентузіазмом зустрічати їх, як приїзд Імама аль-Зухрі. Коли прийде цей високий імам, люди будуть натовпом просити його фетви.

Цей фахівець з хадисів, справжнє ім'я якого - Мухаммед бін Сайхаб аз-Зухрі, народився в 50 р. По гідрі наприкінці часів товаришів. Попри це, він все-таки встиг зустрітися з кількома відомими друзями. Серед них були Анас бін Малік, Абдулла бен Умар, Джабір бін Абдулла і Сахал бен Саад. Вони є експертами в галузі хадисів. Крім того, він також отримав інші посилання від старших табіїнів, таких як Абу Ідріс аль-Хаулані, Салім бен Абдулла бін Умар, Саїд бен Мусаяб та інші вищі діячі табіїну. Імам аз-Зухрі помер у 124 хіджрія
На жаль, плодом його збірки хадісів не обов'язково є джунглі. Ми втратили скарбницю знань, яка коштує дорожче за вартість золота та срібла.

У такій ситуації, як зараз, сподіватися на народження нового імама аз-Зухрі було б як мрія. Більше того, серед хаосу нації ми також відчуваємо дефіцит справжніх вчених. Це вчені, які не тільки здатні оволодіти знаннями, але й можуть їх захистити. Звичайно, бути хранителем знань набагато складніше, ніж бути шукачем. Зберігати напам’ять Аль-Коран, звичайно, набагато складніше, ніж запам’ятовувати його.

Тому не дивно, що в наш час ми знаходимо багато людей, які запам'ятали Коран, але скільки з них здатні зберегти своє запам'ятовування. Більше того, хадис, який у порівнянні з Аль-Кораном посідає друге місце. Звичайно, клірики будуть менш стурбовані.
Це безпосередньо пов’язано з характером і мораллю вчених. Як можливо, що ті, хто претендує на науку, зможуть зберегти свої знання, якщо їхній характер далекий від ісламських цінностей. Як порадив ямам Вакі 'своєму студенту, імаму Шафі, знання - це світло, і світло Аллаха не буде дано аморальним експертам.

Здається, що в цьому хаотичному стані сподівання на таку фігуру, як Імам Аз-Зухрі та ще чотири ісламські школи думки, буде схожим на мрію. Неможливе збудеться.
Ми можемо уявити долю нації, улама якої посуха. Улама - як смолоскипи. Вони схожі на вогні. Жителі країни, в якій не вистачає вчених, схожі на тих, хто ходить у темряві. Не знаю, яким шляхом піти. Це насіх цієї країни. Мешканці були запаморочені, розгублені та приголомшені. Якщо такий стан населення, такий і стан лідера.

Щоб піднятися зі скрути, жінки в цій країні повинні старанно народити справжнього вченого, такого як Імам аз-Зухрі. Саме вони направлятимуть лідерів нації припинити страждання. Це неможливо зрозуміти за лічені дні. Однак через тривалу і безперервну тарбію (освіту), яка іноді наповнюється різними перешкодами. Аллах знає найкраще.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Хто такий учений, який вперше записав хадис пророка Мухаммеда саллаху алахі васалам ? Це відповідь !"

Posting Komentar