Ми маємо право говорити іншим "кафір" ?

Ісламські новини, Танджунг Енім
Питання:

Ассалам Алайкум Устадз, ми маємо право чи ні говорити "кафір" іншим? Чи не прерогатива Аллаха оголошувати людським кафіром чи ні? Який закон для людей, які кажуть, що інші люди є "невірними"?

Відповідь:
Ваалайкумус Вітаю Варахматулла ,,, Ахлан, хто питає, Аллах благословенний.
Аль-Хамдулілла, вся похвала належить Аллаху. Салават та привіт Расулуллі та його родині.
Вірити тому, хто не має релігії ісламу як "невірного", є обов'язковим. Тобто ми повинні вірити, що ця людина є невірною. А саме люди, які вчинили акти куфра або недовіри. Якщо він помре в цій релігії, то він залишиться в пеклі.

Що таке Куфр? У мові закриття. Це закриває себе від керівництва. Так що керівництво баяна, що до нього доходить, заважає слідувати. Тому що саме він заважав керівництву входити до нього.
З точки зору сярі, це згадується в "Аль-Муджам аль-Васіт", це люди, які не вірять в єдиність Аллаха, пророцтво Мухаммеда та істинність ісламського права; або всім трьом.
Невір'я людей, які не сприймають іслам, чітко згадується в "Аль-Корані" та "Сунні Сахіха". Тож заперечуючи, це суперечить вченням, які мусить знати кожен мусульманин.

Ми повинні вірити в невірність людей, яких Аллах оголосив кафіром. А саме люди, які не є мусульманами чи немусульманами. Ми віримо і стверджуємо, що це не через наш вибір пожадливості, а через дотримання указу Аллаха щодо статусу немусульманського народу.
Навіть якщо ми не віримо в невірність немусульман, ми станемо кафірами, тому що Аллах заявив про їх невіру.

Аллах Субханаху ва Таала сказав:

إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ وَالْمُشْرِكِينَ فِي نَارِ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيُهَا أُر

"Звичайно, ті, хто не вірить, а саме люди Книги і ті, хто не вірить (увійде) до Пекла Пекла; вони вічні в ній. Вони такі ж погані, як істоти ". (Сура Аль-Байїна: 6)
Як говорить Аллах Субханаху ва Таала,

وَمَنْ يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَنْ يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآَخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Той, хто шукає релігію, відмінну від ісламу, ніколи не буде прийнятий (ця релігія) її, і він у майбутньому є одним із тих, хто програв". (Сура Алі Імран: 85)

Ця згадка про кафір для людей, які не є мусульманами, підтверджена у вірші 91,

ن الذين كفروا وماتوا وهم كفار فلن يقبل من أحدهم ملء الأرض ذهبا ولو فهدى بهأولئك لهم عذاب أليم وما

“Напевно, ті, хто не вірить і помирає, поки вони ще не вірять, від когось із них не буде визнано, що золото - це вся земля, хоча він викупився цим (стільки ж) золотом. Для них це болісна мука, і вони ніколи не отримують допомоги ".

Кафірські немусульмани, на їхню віру, є обов'язковими. Що стосується взаємодії та спілкування з ними, ми не повинні називати їх кафірами. Навіть називати його "невірним" - це погана мораль. Нам просто потрібно назвати його ім’я. Наприклад, "О містере Ріберт, містере Джон, .." Що стосується нашої віри в нього, що він невірний. Так що межі між мусульманами та невірними в ісламському праві стосуються і нього.

Що стосується кафіру людини, яка має шахадат через його одяг, він вимагає ширшої мови, а також повинен відповідати вимогам такфіру. Так що закон його походження мусульманином повинен бути дотриманий. Його не можна вигнати з ісламу, крім випадків, які в тексті описуються як дії, що викликають кафір; та виконав вимоги, що підлягають тлумаченню. Один з них, він був свідомим, знав статус акту в ісламі, не був примусовим і підтримував богохульство проти нього.

Слід зазначити, що дії, згадані нами, роблять винних невірними, що не може бути застосовано до винних. Тобто його не можна застосовувати безпосередньо для покарання винних як "невірних". Тому обов’язково слід бути обережним і не довільним, покараючи мусульманина, який став невірним (кафіром). Аллах знає найкраще.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Ми маємо право говорити іншим "кафір" ?"

Posting Komentar