Обговорення шиї не означає розколу

Ісламські новини, Танджунг Енім
Часто, обговорюючи проблему шиїту, деякі кола - як внутрішні, так і зовнішні для мусульман - часто відчувають табу. У засобах масової інформації це зображено таким чином, що повторне відкриття аркушів шиїтів вважається катастрофою. Привід використовується тому, що до мусульман належать як шиїти, так і суніти. Більше того, обговорення цієї теми поділяє мусульман на дві частини.

Лікар. Рагіб Ас-Сірджані у книзі "аль-Сіїа Нідхал ам Далал" (2011: 129) відповідає на цей надмірний страх двома пунктами:

По-перше, шиїт становить лише 11% від існування мусульман (близько 150 мільйонів у світі). Тому він сказав, що насправді неправильно, якщо людям доводиться жертвувати стандартними правилами за невелику суму.

Тим часом, шиїти не зобов'язані застосовувати правила мусульманської громади у питаннях віри, моралі, історії та політики. Що доктор Рагіб має думку. Якщо розглядати з точки зору вчення - за винятком Сийах Заїдія, які мають багато спільного із сунітами, - існує багато суперечливих вчень та основ. Це стає несправедливим, коли заради невеликої групи в тілі мусульман - вчення яких суперечливі - тоді основними речами потрібно пожертвувати в ім'я толерантності.

До того ж, зрозумівши першопричину шиїту та його історію, можна легко вирішити рішення. Улама Ушул Фікхі заявив:

الحُكْمُ عَلَى الشَّيْئِ فَرْعٌ مِنْ تَصَوُّرِهِ

"Судити (судити) про щось є частиною розуміння чогось".

Як можна знайти вирішення проблем, пов’язаних із шиатом, якщо обговорення кореня проблеми вважається табу.

Тим часом другою причиною, яку дав мусульманський історик з Каїру, було те, що наклеп та небезпека Шіату тривали і завжди палали. Вплив майже вразив кілька ісламських країн, особливо Ірак. "То що ж нам робити, коли ми бачимо, що там проливається мусульманська кров?" запитав доктор Рагіб обговорює реальний стан їжі.

З іншого боку, писав він, небезпеку шиїту в сучасну епоху неможливо приховати. Існує щонайменше 10 небезпек, які узагальнює доктор Рагіб.

По-перше, напади шиїтів на сподвижників до цього часу ніколи не припинялись. Ця атака, безумовно, не вигадує.

Наприклад, на його історичному сайті www.islamstory.com активізувались напади на своїх друзів. Це залишиться в спокої?

По-друге, поширення шиахізації в ісламській країні, яка поширюється настільки тонко, що, не усвідомлюючи цього, мусульманська спільнота зазнає ганьби через свої програми та програми. І вони цього не усвідомлюють. По-третє, різанина тисяч ахнусів-сунн в Іраці. По-четверте, загроза військового, політичного та економічного панування, щоб таким чином служити американським інтересам.

По-п'яте, прямі загрози регіональним ісламським країнам, крім Іраку, таким як: Емірати, Бахрейн та Саудівська Аравія. "Чи варто нам просто мовчати, бачачи цей випадок?" запитав він. По-шосте, небезпечна близькість іранських та сирійських шиїтів. Сама Сирія контролюється групою шиатських нушайрій, що є настільки небезпечним для існування Ахлус-Сунни. Насправді вони становлять не більше 10%.

Випадок громадянської війни в Сирії, що стався на сьогоднішній день, входить до небезпеки шиїтів, коли він при владі. Тому відносини, які називаються "шиїтським півмісяцем" (Іран, Ірак, Сирія та Ліван), є небезпечним бар'єром в тілі мусульманської громади.

По-сьоме, наклеп на мусульман-сунітів через найбільші шиїтські символи, особливо ліванського лідера "Хезболли" Хасана Насруллу та президента Ірану Ахмаддінежада (на момент написання статті). По суті, їх успіх може викликати симпатію серед сунітів, які в свою чергу забудуть про основні відмінності.

Наскільки великими є досягнення Даули Бувайхі та Шафавії, наприклад. Однак, коли він був сильним, даула Шафавія вдарив ножем Утсманію Даулу (сунітів) ззаду.

По-восьме, є багато переказів шиїтів, які проникли в історичні книги ісламу. Отже, щоб читати історію, її потрібно очистити спочатку від спотворень, зроблених шиатами. Якщо ні, тоді скарбниця історії зникне, навіть життя найкращого покоління, як друзі, буде заплямоване, якщо не виправити спотворення в історії.

По-дев'яте, деякі люди не звертають уваги на зобов'язання, які слід виконувати перед шиїтами. За словами шейха Рагіба, чи дозволено людям просто слідувати девіантним шиїтським розумінням, не попереджаючи про небезпеку свого розуміння? Тож мусульманам потрібна освіта з цього питання, щоб вони не загубились.

Десяте, хто може врятувати мусульман-сунітів в Ірані, чисельність яких становить 20 мільйонів, що становить 20% населення. Тим часом в уряді немає представників, які могли б передати свої прагнення. Мільйон мусульман у Тегерані побудувати мечеть посеред міста завжди не вдається. Більше того, кожен, хто претендує на права, буде відрізаний.Не кажучи вже про освітню програму, передбачену для 20 мільйонів мусульман-сунітів. Це повинно відповідати навчальній програмі, задекларованій шиатами, що, звичайно, може зашкодити розумінню сунітського віросповідання.

Це деякі причини, наведені доктором Рагіб Ас-Сарджані щодо необхідності обговорення питання шиїту. Отже, обговорення шиатів не є предметом табу і розділяє людей. Насправді, якщо ми глибоко вивчимо коріння розуміння та історії, це сприятиме вирішенню питань миру мусульман.

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Обговорення шиї не означає розколу"

Posting Komentar