ДЕ МАЄ ПРИБУДАТИ, ПЛАТЕ ЗАКАТ АБО ПЛАТИТИ ПОДАТКИ ?
Ісламські новини, Танджунг Енім - - Расулулла саллаллаху алайхі васалам сказав: "Безумовно, вдосконалення вашого ісламу - це якщо ви платите милостиню за своє багатство" (хадис імама Імама Базара). Команда закату в ісламі неявно показує, що мусульмани повинні насправді бути наполегливими, щоб стати багатими в сенсі не бути залежними від інших і вміти допомагати іншим.
Закат - один із стовпів ісламу, який має божественний та людський вимір. Бо закат - це символ покірності та форма подяки моєму Господу. Закат також може бути використаний як засіб для заохочення інших.
Викладач з економіки шаріату в університеті Джакарти Мухаммадія Сулейман Джаджулі пояснив, що Коран 28 разів згадує закат речення з молитвою. "Це доказ того, що закат є обов'язковим для кожного мусульманина. Навіть халіф Абу Бакар Аш-Шиддік може боротися з тими, хто не заплатить закат ", - сказав Сулейман.
Сулейман вважає, що оплата закату в закладах аміл закат буде кращою, оскільки вона буде більш впорядкованою та спрямована в управлінні. "Коли закат належним чином наділений повноваженнями, буде отримано багато переваг та переваг", - пояснив він. Наприклад, у країнах Близького Сходу, які роблять закат важливим інструментом економічного розширення можливостей Умми. Школи від початкової школи до коледжу там безкоштовні. "Це кошти від розширення можливостей закату, які є точними та добре організованими", - сказав він.
Окрім нашого послуху Богу, є ще один обов'язок підкорятися Улулу Амрі, або правителю. Мається на увазі відповідність державі.
Аллах Слава і благословення сказав: "О віруючі! Покоряйся Аллаху і підкоряйся Расула (Мухаммеда), і уліль Амрі (держава влади) серед тебе. "(Сурат ан-Ніса: вірш 59).
В історії ісламської економічної думки, окрім закату, є також податок на землю / рослини (Харадж), податок на торгівлю / митницю (Усюр) та податок на життя на немусульман, які живуть під егідою ісламського уряду (Дзідзя). "Сплата податків є обов'язковою формою нашого послуху уряду або уліль-амрі", - сказав він.
Таким чином, закат і податок є обома зобов’язаннями в галузі активів відповідно до ісламу. Однак вони мають різні характеристики та принципи, різні джерела, цілі, частини та рівні. Крім того, він також відрізняється принципами, цілями та гарантіями.
Індонезія має найбільше у світі мусульманське співтовариство. "Тому потенціал закату в Індонезії дуже великий, понад 200 трлн. національний закатний орган з положеннями діючих правил та сильних сторін намагався максимально поставитись, але результати все ще далекі від очікувань ", - сказав член національний закатний орган Мундзьє Супарта в офіційній заяві Центрального Базнасу від 22 квітня 2016 року.
Наприклад, у 2015 році національний закатний орган зміг лише управляти закатом у розмірі 3,3 трлн. Тобто досяг лише близько 1,5%. З іншого боку, кількість бідних людей в Індонезії також залишається дуже великою під час рівня бідності в 2013-2014 роках вище 28,21%. Оскільки більшість індонезійців є мусульманами, більшість рівня бідності також зазнають мусульмани, то більшість рівня бідності також зазнають мусульмани, як цитує журнал журналу. "Це дуже іронічно, тому що потенціал для заката дуже великий", - підсумував він.
Закат - один із стовпів ісламу, який має божественний та людський вимір. Бо закат - це символ покірності та форма подяки моєму Господу. Закат також може бути використаний як засіб для заохочення інших.
Викладач з економіки шаріату в університеті Джакарти Мухаммадія Сулейман Джаджулі пояснив, що Коран 28 разів згадує закат речення з молитвою. "Це доказ того, що закат є обов'язковим для кожного мусульманина. Навіть халіф Абу Бакар Аш-Шиддік може боротися з тими, хто не заплатить закат ", - сказав Сулейман.
Сулейман вважає, що оплата закату в закладах аміл закат буде кращою, оскільки вона буде більш впорядкованою та спрямована в управлінні. "Коли закат належним чином наділений повноваженнями, буде отримано багато переваг та переваг", - пояснив він. Наприклад, у країнах Близького Сходу, які роблять закат важливим інструментом економічного розширення можливостей Умми. Школи від початкової школи до коледжу там безкоштовні. "Це кошти від розширення можливостей закату, які є точними та добре організованими", - сказав він.
Окрім нашого послуху Богу, є ще один обов'язок підкорятися Улулу Амрі, або правителю. Мається на увазі відповідність державі.
Аллах Слава і благословення сказав: "О віруючі! Покоряйся Аллаху і підкоряйся Расула (Мухаммеда), і уліль Амрі (держава влади) серед тебе. "(Сурат ан-Ніса: вірш 59).
В історії ісламської економічної думки, окрім закату, є також податок на землю / рослини (Харадж), податок на торгівлю / митницю (Усюр) та податок на життя на немусульман, які живуть під егідою ісламського уряду (Дзідзя). "Сплата податків є обов'язковою формою нашого послуху уряду або уліль-амрі", - сказав він.
Таким чином, закат і податок є обома зобов’язаннями в галузі активів відповідно до ісламу. Однак вони мають різні характеристики та принципи, різні джерела, цілі, частини та рівні. Крім того, він також відрізняється принципами, цілями та гарантіями.
Індонезія має найбільше у світі мусульманське співтовариство. "Тому потенціал закату в Індонезії дуже великий, понад 200 трлн. національний закатний орган з положеннями діючих правил та сильних сторін намагався максимально поставитись, але результати все ще далекі від очікувань ", - сказав член національний закатний орган Мундзьє Супарта в офіційній заяві Центрального Базнасу від 22 квітня 2016 року.
Наприклад, у 2015 році національний закатний орган зміг лише управляти закатом у розмірі 3,3 трлн. Тобто досяг лише близько 1,5%. З іншого боку, кількість бідних людей в Індонезії також залишається дуже великою під час рівня бідності в 2013-2014 роках вище 28,21%. Оскільки більшість індонезійців є мусульманами, більшість рівня бідності також зазнають мусульмани, то більшість рівня бідності також зазнають мусульмани, як цитує журнал журналу. "Це дуже іронічно, тому що потенціал для заката дуже великий", - підсумував він.
Loading...
0 回应 "ДЕ МАЄ ПРИБУДАТИ, ПЛАТЕ ЗАКАТ АБО ПЛАТИТИ ПОДАТКИ ?"
Posting Komentar