Мусульманський хіджаб та комодифікація

Ісламські новини, Танджунг Енім - Малайзійська корпорація-виробник хіджабу, з кінця травня 2019 року говорили про багато жінок-нетіженців. Виробництву вдалося продати найдорожчу тканину з хіджабу в світі, ціною якої є 500 000 RM (близько 72 мільйонів рублів). Як повідомляли засоби масової інформації та мали віру в соціальних мережах, покупцем є місцевий мусульманський конгломерат.

Інцидент ілюструє, що хіджаб справді зазнав трансформації, яка не тільки використовується як кешалеханська ідентичність, але також стала модною тенденцією серед жінок-мусульман. Якщо дивитися з економічної точки зору, ця тенденція породила дуже перспективний новий бізнес: продаж хіджабу!

В Індонезії цю тенденцію також використовували ряд знаменитостей. Вони відкрили бутік-хіджаб, який призначений для споживачів мусульман середнього та вищого класу. Знаменитості жінок, які брали участь у справі хіджабу, деякі раніше були відомі, що носили хіджаб на публіці. Але є й ті, хто досі «розвантажений» у хіджабі, тобто хіджаб використовується лише у певних ритуальних заходах, таких як декламація, одруження та смерть.

Існує бутик, який був власником жіночої знаменитості. Спочатку в бутіку продавали лише мінімальний одяг. Тому що, знаменитість також, як відомо, любить одягатися мінімально перед публікою. Її круте прізвисько використовується як мінімальний бренд одягу в її бутиці.

Після того як хіджаб почав користуватися великим попитом у мусульманських жінок, знаменитість також продовжила продаж хіджабу в бутику. Класна назва також використовується як бренд хіджабу, що продається. Тож бренд хіджаб точно такий же, як і мінімальний бренд одягу, який давно продається в одному бутиці.

Після того, як хіджаб став дуже затребуваний мусульманськими жінками, багато знаменитостей також пішли разом з хіджабом або також продавали хіджаб (IG @ shirensungkar)

У сюжеті новин, який був опублікований у національній щоденній газеті, знаменитість стверджувала, що хіджаб, який він продав, може бути засобом посилення благочестя мусульманських жінок, які все ще хотіли виглядати модно. Сам він досі відомий хіджаб.

Однак є такі, хто відчуває себе менш придатним, ніж однобічні претензії знаменитості. Отже, що вважається проблематичним? Чи не так, якщо хіджаб продають знаменитості, які не носять хіджаб?

На основі огляду ісламської юриспруденції, це не помилка, якщо хіджаб продають знаменитості жінок, які не завуальовувались. Первісний закон можна сказати допустимим (допустимим).

Більше того, багато моментальних хіджабів, які продаються в Індонезії, очевидно, виробляються в Китаї. Насправді, не багато хіджабів продаються в Мекці для сувенірів прочан і Умри, також маркованих у Китаї. У самому Китаї хіджаб виробляють швейні компанії, більшість власників і робітників яких є немусульманами.

Якщо тільки немусульманам дозволено виробляти і продавати хіджаб, то жінка-мусульманка (включаючи знаменитостей-жінок) була б більш придатною для продажу хіджабу, хоча вони самі цього не носили.

Насправді, якщо задумано як поклоніння, продаж хіджабу може принести велику винагороду Аллаху. Особливо, якщо хіджаб продається за шаріатом, він хорошої якості, а ціна відносно доступна.

Таким чином, чим більше жінок-мусульман, яким отримали вказівки, тим стабільнішим стане хіджаб. Тому що хіджаб дуже легко дістати за цінами, які не обтяжують їхні гроші. У деяких містах є магазини бутіків або хіджабів, якими керують установи даква, які надають величезні знижки для мусульманських жінок, які ще не завуальовані, тому хочуть носити хіджаб. Навіть хіджаб у бутиках чи магазинах часто безкоштовно роздають жінкам-мусульманам нижчого класу.

Посланник Аллаха ﷺ сказав: "Аллах, якщо Аллах дасть керівництво комусь через вашу дауву, то краще (винагорода), ніж ви отримаєте червоного верблюда (найдорожчий скарб)".

У дослідженні комунікації хіджаб, проданий в бутиках з одягом, явно не має довіри. Більше того, бренд хіджаб точно такий же, як і мінімальний бренд одягу, який, як відомо, суперечить суті самого хіджабу. Образ мінімального одягу більше підходить для того, щоб прикріпити недобросовісних жінок, котрі мають табарру, демонструючи свою наготу публіці. Тим часом, хіджаб більше підходить для того, щоб він був схильний до мусульманських особистостей, які публічно висвітлюють свою наготу.

Крім того, крута назва знаменитості також має низький рівень довіри, якщо вона використовується як бренд хіджабу. Тому що особисто він, як відомо, насолоджується мінімальними переодяганнями на публіці. Він був відомий громадськості, який мав справу з іншою людиною, перед власними дітьми. Як повідомляється, він готовий залишити чоловіка та дітей заради своєї справи. Навіть після спарювання зі своєю справою він відомий частоопублікував фотографії selfi своєї непристойної пози з новим чоловіком у акаунті в соціальних мережах.

Звичайно, це дуже дивно, якщо претензії на продаж хіджабу знаменитостей збільшують благочестя та лояльність своїх користувачів. Адже бренд хіджаб раніше вважався брендом мінімального одягу. Крім того, бренд хіджаб також нагадує громадськості про знаменитість, яку вважають невірною, також невірною чоловікові. Іншими словами, громадськість щоденна поведінка знаменитостей вважається аморальною.

Навіть його поведінку також вважають суперечливою моралі мусульманського хіджабу, який є благочестивим відповідно до ісламу. Всевишній Аллах. сказав: "Побожні жінки (це жінки), які підкоряються Богові і піклуються про себе (вірні), коли чоловіка немає (поблизу), тому Бог доглядав за ними" (Сура Ан Ніса ': 34).

Товар Кешалехана

Найдорожче явище хіджабу у світі, а також хіджаб, який продають бутіки знаменитостей вище, ілюструє комодифікацію сланців у громаді. Комодифікація шешалехану може трактуватися як використання шешалехана мусульман і жінок-мусульман для отримання максимальної особистої матеріальної вигоди.

Сам термін "комодифікація" можна трактувати як процес зміни вартості використання на обмінну вартість товару. Цінність товару, який спочатку визначався лише виходячи з його здатності задовольняти первинні потреби людей, визначається на основі інших факторів, таких як зображення, додане до товару, що продається. (Моско, 2009)

Зображення кодифікації сланців також є прикладом продажу хіджабу бутиком, який належить іншій знаменитості, при цьому ціни за пасмо досягають мільйонів рупій. Насправді, за даними національної щоденної газети, тканина з хіджабу була зірвана ціною 16 000 Rp. Після того, як бутик знаменитостей отримав трохи аплікації та брендингу, вартість продажу може досягти більше 1 млн. Рублів.

Ви можете собі уявити, наскільки високі зміни ціни на тканину хіджабу після того, як вони були комодифіковані. Це лише ціна хіджабу чи вуалі, не враховуючи халата, що, звичайно, коштує ще дорожче.

З початку 2000-х років хіджаб стали носити мусульманські жінки з різних сфер життя. Раніше хіджаб обмежувався лише носінням мусульманських жінок із числа сантрів. Герц називав студентів освіченими мусульманами, які, як відомо, добре розуміють і добре практикують ісламське вчення. (Вудвард, 2011).

З тих пір хіджаб перетворився на особистість мусульманських студентів-мусульман, став модною тенденцією серед жінок-мусульман. Справжня суть хіджабу, а саме як покрив геніталій, вже не розглядається ними. Тому їх не хвилює, чи застосовується хіджаб відповідно до шаріату чи ні. Важливо те, що вони можуть виглядати модно, а також вважати їх сучасними мусульманськими благочестивими.

Отже, модний хіджаб, незалежно від того, відповідає він шаріату, застосовується ними для підвищення соціального престижу. Іншими словами, їх хочуть називати мусульманськими жінками.

Ну, вони націлені як жертви комодифікації. Винуватці комодифікації (commodificator) усвідомлюють, що багато мусульманських середнього і вищого класів починають відчувати дух хіджабу за соціальний престиж. Тоді хіджаб виробляли та продавали масовими рекламними прийомами "жертвам" комодифікації.

Товарознавці усвідомлюють, що продукт хіджабу буде сплачений навіть у тому випадку, якщо ціна занадто дорога, і дуже сильно відрізняється від ціни на кулінарну, яка дуже дешева. Хіджаб все ще буде придбаний, навіть якщо фізичний вигляд не відповідає шаріату. Важливим є те, що жертв можна похвалити як шалеха Мусліма.

На увазі жертви дуже дорога ціна вважається не проблемою, якщо хіджаб, який вона придбала, відомий, або брендування від імені їх улюбленої знаменитості. Починаючи з подібного явища, тому практику комодифікації сланців можна «включити». Товарники також можуть реалізувати економічний принцип старої школи, який полягає в отриманні максимального прибутку з найменшим капіталом.

Велика кількість мирян та молодих мусульман із середнього класу та старших, які захоплені носінням хіджабу, розробленого відомими художниками чи дизайнерами, які продаються за високими цінами та виглядають модно, є прикладами того, як символ благочестя використовується модною індустрією для отримання матеріальних переваг сума. (Ібрагім, 2011).

Це явище все більше додає «домашніх завдань» для проповідників та інших ісламських активістів, щоб бути більш агресивними у проповіді, так що жінки-мусульмани більше не використовуються як жертви комодифікації. Валлауа'лам.-

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "Мусульманський хіджаб та комодифікація"

Posting Komentar